fredag 25. april 2008

Storseier i serieåpninga




















Bak fra venstre: Espen Bye, Bjørnar Andersen, Rene Svendsen, Jakob Sande, Arne Torp og Stig Henning Morken. Foran fra venstre: Bjarne Johan Dyrøy, John Bjørnersen, Michal Hammer, John Gustav Laugerud og Dida Steiro.

Kampfakta
Ljan IF - Kolbotn II 6-1 (3-0)
Mål: 1-0 Arne Torp, 2-0 Arne Torp, 3-0 Dida Steiro, 4-1 Espen Starheim, 5-1 Sjølmål og 6-1 John Bjørnersen
Ljan IF: Rene Svendsen - Espen Bye, Bjørnar Andersen (cpt), Stig Henning Morken (Nicolay Krohn de Lange i 10 min), Bjarne Johan Dyrøy - Michal Hammer (Steve i 20 min) - Jakob Sande (Espen Starheim i 30 min), Arne Torp (Finn-Arne Lorentzen i 10 min), John Bjørnersen - Dida Steiro (Asbjørn Hornnes i 30 min), John Gustav Laugerud (Rune Hansson i 15 min).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spennende at dere benytter slankestripedrakter

Anonym sa...

Kule drakter !!
Dritkult med seier, og bare vent, det blir flere kamper og mål på meg i Ljan IF !! Gir meg aldri, haha.

Steinar