mandag 6. oktober 2008

Klart for sesongavslutning!

Så er vi altså klare for å sette punktum på en fabelaktig sesong. Vi møter Hammersborg i spill om Kretsmesterskapet klokka 1700 på Bjølsenfeltet.

Etter at vi tapte mot Vembli i den første kampen i KM-sluttspillet må vi slå Hammersborg for å holde liv i håpet om KM-tittel. Det hele avgjøres torsdag når Hammersborg og Vembli møtes på Bjølsenfeltet.

Hammersborg og Ljan var i samme avdeling i fjorårets sesong. Da var begge lag middelhavsfarere. I år har begge lag snudd trenden og tatt hjem hvert sitt seriemesterskap. Begge kampene i fjor endte med borteseirer. Hammersborg vant 3-0 på Hallageren mens Ljan vant 7-1 på Friggfeltet.

Også i år har vi spilt mot Hammersborg to ganger. Årets første treningskamp var hjemme mot Hammers. Da blei vi overkjørt og tapte 7-1. Vi stilte da med følgende 11-er: Espen Ø - Vegard G, Bjarne, Steinar, David (Tom i 2 min før han fikk strekk og dermed David inn igjen.) - Dida, Espen B, Simen, Espen Straumsnes (Espen Starheim i 45) - Arne, Rune. Arne skåra målet vårt.

Nærmere seriestart tok vi igjen i mot Hammersborg på Hallageren. Denne gangen endte kampen 2-2 etter at vi kom tilbake fra 0-2. Vi stilte den gangen med dette laget: Per Ivar - Espen B, Terje, Bjarne, Jakob - Bjørnar, Michal, Espen S, Arne - Dida, John Gustav. Innbyttere: Rene i 45 min, Finn-Arne i 45 min, Vegard i 45 min, Rune i 25 min og David i 10 min. Våre mål blei skåra av Espen Starheim og Bjørnar.

Til kampen i dag stiller vi med følgende tropp: Rene, Alex, Espen Bye, Kenneth, Tom, Bjarne, Nico, Stig, Terje, John, Bjørnar, Michal, Tron, Ståle, Rune, Arne, Simen og Erlend.

Ingen kommentarer: