tirsdag 21. april 2009

Bjørnersen trøstespiser etter seks null-tap i Mythe-debut

















Rustad - Ljan 6-0 (2-0)

Ljan: Per Ivar Andersen (Alexander Mythe i fem min) - Per Bjarne Lindstad (Espen Bye i 35 min), Stig Henning Morken (c) (Tron Halvorsen i 25 min), Terje Landsgård, Bjarne Johan Dyrøy - Michal Hammer (Thomas Hellenes i 25 min), John Bjørnersen (Dennis Klausen Fjellseth i 15 min), Tron Halvorsen (Nicolay Krohn de Lange i 45 min), Arne Torp - John Gustav Laugerud (Rune Hansson i 60 min), Jørgen Ankerstad (Haakon Smith-Isaksen i 20 min).
Rødt kort: Terje Landsgård


Coach Bjørnersen skoffer nedpå med sjokoladepudding og vaniljesaus for å døyve skuffelsen over 0-6-tap i serieåpningen i kveld. Det er ikke fortjent, men veldig deilig. Skål!

Av andre hendelser å nevne fra en begredelig aften nevner jeg følgende:
- Coach Mythe fikk sin seriedebut for Ljan. På fire minutter slapp han inn ett mens to skudd traff tverrliggeren. Syndebukk...=
- Ellers debuterte også Dennis, Thomas og Jørgen i seriespill for Ljan.
- Michal, John Gustav, Per og Stig måtte forlate banen med skader. Verst gikk det utover Stig som kanskje knakk nesa...?
- Terje fullførte heller ikke kampen. Han pådro seg rødt kort etter unødvendig knuffing inne i eget felt.
- Tja, det var vel det meste...


Hva skal vi gjøre med dette?
- Vi har allerede bestemt oss for å flytte serieåpninga til neste uke. Da starter vi sesongen med hjemmekamp mot VIF 3. Det blir moro det!
- På torsdag børster vi støv av stølskøppen! Så da er det bare å pumpe testosteron rett inn i aorta.
- I dag gikk alt mot oss. Det takla vi dårlig. Men alt vil ikke gå mot hver kamp gjennom hele sesongen. Fortsetter vi å jobbe hardt kommer resultatene.

2 kommentarer:

-=Bjarne=- sa...

Jeg trøstespiste også. Gluppa ned en sjoko, type Melk. Det var også deilig, men ufortjent...

Den finslepte bjørnen Reidar Andrè Frick sa...

...jeg må med skam i stemmen innrømme at jeg heiv nedpå resten av sjokoladepuddingen til frokost i dag...