tirsdag 8. september 2009

Viktig seier mot Hauketo

Hauketo - Ljan IF 2-4 (1-4)
Mål: 0-1 (4) Ståle, 0-2 (18) Omer, 0-3 (19) Rune, 0-4 (24) Rune, 1-4 (44), 2-4 (67)
Ljan: Rene - Espen, Terje, Stig (c), Jørgen - Omer (Per i 50 min (Håkon i 5 min)), Jakob, Andreas, John Gustav - Ståle (Rune i 30 min (Steinar i 20 min)), Rune (Simen i 25 min (Omer i 30 min)). Eller omtrent noe sånt...mange bytter etter hvert.
Gult kort: Steinar

Fantomåpning av Ljan og 4-0 etter 24 minutter! Deilig med seier igjen og utrolig viktig!

Eneste skår i gleden var skader på Tron (oppvarming) og målskårerne Ståle og Rune. Nedenfor følger kampreferatet, som er en direkte avskrift fra Tron Halvorsens notater:

4 min - Mål Ståle (langt utspark fra Rene)
7 min - Stor sjanse til Ljans store sønn.
12 min - Corner til Ljan hvor Ståle kom til avslutning
14 min - Mmh, nå hadde det vært godt med pølse, lurer på om de tar kort.
15 min - Kjempesjanse til Hauketo, men dansken redder greit.
17 min - Ny sjanse til Hauketo
18 min - Mål!! Omer putter enkelt etter bra framspill av John G.
19 min - MÅL. Rune gjør alt alene, vender bort Hauketo-spiller og skudd fra 18 meter.
24 min - RUNE, nok et kjempemål. Knaller til fra 20 meter. Fansen er i ekstase!
25 min - Ljan spiller Samba Samba.
34 min - Nydelig skudd sneier krysset av John G.
36 min - Omer og Rune går ut, inn kommer Simen og Per.
41 min - Ståle felt av keeper, skulle ha vært straffe. Ståle skadet. Rune inn.
44 min - Mål Hauketo, dødball. Markeringssviktg.

48 min - Frispark til Hauketo, men ingen fare.
55 min - Omer med farlig skudd fra hjørnet av 16-meteren.
63 min - STOR sjanse til Hauketo, glimrende redning av Rene.
67 min - Hauketomål, etter klar offside.
72 min - Halvsjanse til begge lag.
80 min - Bra sjanse til John G, men keeper redder.
83 min - Omer ut, Simen inn (Red anm: Og omvendt, en del ganger...)
85 min - Håkon kommer inn, Per ut.

3 poeng

Tron Halvorsen

Ingen kommentarer: