onsdag 13. august 2008

Ukas profil

Navn: Per Ivar Andersen (ikke Per – Ivar, Ståle)
Yndlingsposisjon på banen: Forran mål…
Hvorfor Ljan: Kom etter en lang og intens jakt fra Ljan egentlig…og da de ikke fant den de jaktet på, fikk jeg være med J Kapteinens tjener.
Beste scoring for Ljan: Den kommer i siste kamp, bare gled dere.
Styrke/svakhet på banen: Om banen så er det altfor mange slike sorte gummi- fuckers som alltid følger med deg hjem etter trening, det er kjipt hilsen Synnøve. Men regner med det går på spiller nr 30, og jeg har jo ingen svakheter som dere vet…ehh, er bare flink når jeg redder ballen (om jeg redder…) Åsså skyter jeg ballen ganske høyt på høydekonkurranse. Det har vi ikke hatt enda, trenger utfordrere til neste mandag J
Favorittspiller: King kaptain Gerrard
Favorittmat/-drikke: Meksikansk og ØL
Favorittfilm/-skuespiller: Deep throat Gabriella 3 (spesielt den senen der han pool cleaneren blir overasket nede ved basseng kanten)
Mål for sesongen: Å score!

Ingen kommentarer: