onsdag 27. august 2008

Ukas profil

Navn: Espen Bye
Yndlingsposisjon på banen: Høyre back.
Hvorfor Ljan: The Leaseplan connection. Per Bjarne, Mikke og Runi jobba jo på Leaseplan og spilte på Ljan. Så da jeg ble lei pendlinga til Kirkenær og måtte finne en klubb i Oslo var jo det valget ganske greit.
Beste scoring for Ljan: Har vel ingen perler, men jeg vil dra fram to scoringer i en og samme kamp mot Rilindja for tre år siden, tror jeg det var...De ledet tabellen og hadde en brukbar
supporterskare med seg til å være i 5. div. Vi vant 3-1 eller 3-2 (siste Ljan-mål signert Starheim) og Rilindjasupporterne holdt på å storme banen i sinne. Stig fyret opp ytterligere med en eller annen velvalgt kommentar da de mente at vi var ett møkkalag! :-) Målene var et skudd til side for keeper fra 16 meter og en iskald avsluttning alene med keeper. Ingen direkte perler, men de jeg husker best pga omstendighetene.
Styrke/svakhet på banen: Passningsfot og basisteknikk er vel styrkene. Svakhetene som er mest fremtredende vel er farten og psyken (altfor dårlig til å takle motgang).
Favorittspiller: Paul Gasciogne (selv om han aldri spilte for rett klubb)
Favorittmat/-drikke: Pannekaker/ Sambuca og milkshake (ikke sammen i ett måltid nei).
Favorittfilm/-skuespiller: The pink panther strikes again/ Peter Sellers
Mål for sesongen: Bli mer stabil og luke ut de værste feilpassningene (noe jeg tror trenerne ville satt stor pris på!). Noe jeg kaller Lundekvamsyndromet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Good good good......

John B sa...

JOHN scora det første målet mot Rilindja!