torsdag 29. mai 2008

Seier til slutt

Nesøya - Ljan 0-3 (0-0)

Mål: 0-1 John Gustav, 0-2 Finn-Arne Lorentzen, 0-3 Rune Hansson
Gult kort: Bjørnar Andersen

Ljan's lag: Per-Ivar Andersen, Jakob Sande (Håkon Smith-Isaksen i 2 min), Espen Bye, Nicolay Lange (Kenneth Aschehoug i 2 min), Stig Morken, Michal Hammer, Bjørnar Andersen, John Bjørnersen (Bjarne Dyrøy i 30 min), Arne Torp, Dida Steiro (Finn-Arne Lorenstzen i 20 min), John Gustav Laugerud ( Rune Hansson i 5 min)

Kampen på Nesøya's grusbane går nok ikke inn i historiebøkene, men vi vinner til slutt fortjent 0-3 etter at vi endelig finner nettmaskene 10 minutter før slutt.
Vi sliter i 1.omgangen med underlaget som ikke er spesielt egnet til fin spill, og derfor blir det mye langballer uten at vi greier å skape så mange sjanser. Nærmest er John Gustav som header rett på keeper fra kloss hold. Nesøye på sin side skaper sin største og eneste mulighet som kommer fra et frispark som treffer tverleggeren.2. omgangen blir et race mot Nesøyas mål og totalt skaper vi i hvert fall 10 store muligheter og vinner fullt fortjent. John Gustad scorer sikkert på et innlegg fra høyrekanten, Finn-Arne jobber inn en retur og Rune scorer på en heading etter frispark fra Mikke. Helt på sluttet går en av Nesøya's spillere lei og får rødt kort for en ettersleng(?)
Ny seier og suveren tabelltopp, vi børster av oss grus og støv, og ser frem til å komme på kunstgress igjen.

2 kommentarer:

John B sa...

Ingen kommentar fra Steinar enda???

Den finslepte bjørnen Reidar Andrè Frick sa...

Jeg har fått SMS av Steinar, men det kommer vel en kommentar og...?