tirsdag 6. mai 2008

Ukas profil

Navn: Kenneth Aschehoug
Yndlingsposisjon på banen: Ving eller sentral midtbane
Hvorfor Ljan: I utgangspunktet tilfeldig, ble dratt med av John i -04. Nå har vi et spennende lag med potensial og et spillemønster jeg har tro på.
Beste minne i Ljan: Den halve sesongen Steinar flytta meg opp som spiss. Han hadde fått med seg at jeg var kjapp og putta en del mål på trening. Løp i bakrommet gjorde at jeg i denne perioden scora en del mål, og det er alltid gøy. Er målfarlig bare jeg kommer meg nærme kassa :-)
Beste scoring for Ljan: Utlikning til 1-1 mot Hammersborg på bortebane i fjor. I vinkelen fra 30 m :-) Vi vant til slutt 7-1.
Styrke/svakhet på banen: Styrkene min er posisjonering, god grunnteknikk og hurtiget. Har mye å gå på i duellspillet, spesielt i luftrommet!
Hvite eller svarte fortballsko: Svarte, selvfølgelig! Argumentene finner du i Pondus :-)
Favoritt spiller: Marco van Basten
Favoritt mat/drikke: Lutefesk og akevitt
Favoritt film/skuespiller: Gudfaren-trilogien / Robert De Niro
Mål for sesongen: Mitt personlige mål er å spille og bidra til at vi vinner kampene. For laget er målet opprykk, mest fordi det er et bevis på at vi har lykkes.

1 kommentar:

-=Bjarne=- sa...

Kenneths 15 minutter er i gang...