fredag 16. mai 2008

Ukas profil

Navn: Stig Henning Morken
Yndlingsposisjon på banen: Målhungrig spiss(?)…og så delvis venstre stopper da
Hvorfor Ljan: Ble med fordi jeg kjente Bjarne fra før, og vært i klubben siden januar 2005
Beste minne i Ljan: Min sagnomsuste scoring henger jo høyt da; å få sitt første seriemål i Norge i en alder av 33 er morosamt. Sykeste minne må jo være da Steinar presterte å bli utvist i min andre kamp for klubben i 2005 ved å sparke ned målscoreren til motstanderlaget etter at fyren hadde scoret...fullstendig nedsabling bakfra på 5-meteren er kanskje det rette ordet! Legg til at det var 5 minutter igjen av kampen og at det sto 2-2 da vår tidligere stopper/primus/trener/oppmann/saftblander så rødt.
Beste scoring for Ljan: Min foreløpig eneste scoring for Ljan huskes godt:
- Frispark 2 minutter før slutt mot Rufus
- Stig lekte på offsidegrensa
- Keeper med et noe utradisjonellt baggerslag serverte ballen til Stig på et sølvfat
- Stig rundet keeper og puttet fra sykt spiss vinkel
Styrke/svakhet på banen: Relativt stødige pasninger, hurtighet, leser spillet greit og tar ansvar. Av svakheter så er jeg en smule for snill med motspillerne, skyter litt i hytt og pine (når jeg først får sjansen) samt at jeg noen ganger må trekkes litt opp for å komme skikkelig i gang i kampsituasjon. Og da er det nødvendigvis ikke kjefting og krangling som fungerer (noe undertegnende, grisespiller og nybakt pappa Bjarne eller den skadeutsatte dansken har særlig god erfaring med…).
Hvite eller svarte fortballsko: Røde
Favorittspiller: Dejan Savicevic
Favoritt mat/drikke: Lutefisk/Vann (mao. ikke Biff/Cola)
Favoritt film/skuespiller: Once Upon A Time In America/Robert De Niro
Mål for sesongen: Opprykk bør jo være et delmål for laget som helhet, men viktigere er likevel at vi får det til å fungere som et lag og at vi har det artig. Personlig så får det bli å bli en bedre ballspiller og score flere mål enn Bjarne (der kan det jo allerede sendes ut en takk til Arne som så galant stjal målet til Bjarne mot Kolbotn).

Ingen kommentarer: