onsdag 28. mai 2008

Ukas profil

Navn: Nicolay
Yndlingsposisjon på banen: Midtstopper
Hvorfor Ljan: Var på fest med Bollings og Steinar og gutta lokket med fast plass, Blaze og gratis treningstøy så da ble det slik ettersom alle mine kamerater i Holmen sluttet. En annen viktig faktor var jo at det var mange folk på treningen og mye bra folk.
Beste minne i Ljan: Kampen mot Holmlia der vi ligger under 0-3 og snur til 5-4. Samt Strafferedningen min på stillingen 2-2, 5 min på overtid mot Hauketo i sesongens siste spark på ballen etter at Magne hadde "drept" spissen til Hauketo. Luktet VM plass av den!
Beste scoring for Ljan: Runi legger verdens hardeste corner som jeg nikker inn fra død vinkel rett i krysset. Dette skulle vært fysisk umulig og Einstein snudde seg i grava, mens Åge var nær ved å ringe!
Styrke/svakhet på banen: Duellspill. Når det gjelder svakheter føler jeg at det er en utømmelig liste med forbedrings potensial og tiden er knapp.
Hvite eller svarte fortballsko: Svarte
Favoritt spiller: Cantona
Favoritt mat/drikke: McDonalds og iskald glassflaske Cola
Favoritt film/skuespiller: Hjortejegeren / John Holms
Mål for sesongen: Ha det kult og komme i form til Beach 08

Ingen kommentarer: