mandag 8. september 2008

Ukas profil

Navn: Tron Halvorsen
Yndlingsposisjon på banen: Midtbanesirkelen
Hvorfor Ljan: Jovial gjeng, med mange toppspillere!
Beste scoring for Ljan: Ja, det blir vel målet mot Nesøya
Styrke/svakhet på banen: Tro det eller ei, men det er faktisk arbeidskapasitet og overblikk+ at jeg er jovial, ansiktspen, deilig kropp og jordnær. / teknikk, fart, styrke, foran mål, blir lett usynlig, finter, dribbling, hode og tildels dueller.
Favorittspiller: Eric Cantona
Favorittmat/-drikke: Hjort / Øl og Whisky (ikke Whiskey eller Bourbon)
Favorittfilm/-skuespiller: Gudfaren / Al Pacino
Mål for sesongen: Opprykk, samt bidra litt mer på banen!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA!

Nå har ikke jeg sett en eneste kamp med Ljan eller Tron i år, men ingenting stemmer av det han sier, bortsett fra at favorittspilleren er Cantona.

Slik skal det egentlig være:

Navn: Tron Hellumbråten Halvorsen

Yndlingsposisjon: På benken, høyre side ved vannflaskene og førstehjelpskrinet

Hvorfor Ljan: Fordi jeg har sett opp til Bjørnar og Terje i hele mitt liv

Beste scoring for Ljan: Den der på første trening, der jeg driblet 5 mann og lobbet elegant over keeper med yttersiden av venstrebeinet

Styrke-/svakhet på banen: Humørspreder og sjåfør/ hurtighet, hurtighet og hurtighet

Favorittmat/-drikke: Hamburger fra Veggli Vertshus med dressing håndlaget av mamme som er sjef på Veggli Vertshus/ Aass Fatøl tappet fra kranene på Veggli Vertshus

Favorittfilm/-skuespiller: Crossroads/Britney Spears

Mål for sesongen: Få være med på avlutningsfesten