mandag 29. september 2008

Ukas profil

Navn: Håkon Smith-Isaksen
Yndlingsposisjon på banen: Jeg er som Freddy Dos, spiller gjerne hvor som helst. Er nok best bakover, backen, vingen eller indreløper.
Hvorfor Ljan: Så en lapp på en oppslagstavle. Sendte en sms til Steinar. Møtte opp på trening. Ble frelst. Spilte også guttefotballen for Ljan, så hadde jo allerede hjertet i klubben.
Beste scoring for Ljan: Godt spørsmål. Husker ikke i farta om jeg har to eller tre goaller. Alle er uansett perler, så blir ikke lett å velge. Den jeg ble mest glad for tror jeg allikevel var 3-1 scoringen mot Hauketo i min første sesong. En retur fra 5 meter, via keeper og inn!
Styrke/svakhet på banen:
Nja, tror jeg er middels på en del. Selv vil jeg si at dribleferdighetene er ålreite når jeg har selvtillit og er i form. De største svakhetene finner man i luften, og litt forhold til spilleforståelse.
Favorittspiller:
Med fare for at Bjarne Betjent finner frem Keanekarakterestikken sin - Alexander Mythe.
Favorittmat/-drikke: Grændis og øl, til hverdags og fest.
Favorittfilm/-skuespiller: Robert de Nero / Apokalypse Nå
Hva syns du om 2008-sesongen til nå?
Jeg må si sesongen så langt har vært en vedvarende opptur. Etter to litt traurige sesonger der vi har slitt med å få frem prestasjonene, har det i år - selvfølgelig ikke uten et betydelig bidrag fra vårt nye trenerteam og nye lagkamerater - virkelig vært en fryd å være med på trening og kamp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gutten sin det Håkon, det varmer et fotballhjertet når du sier at jeg er favorittspilleren din:)

Plusspoeng i margen er notert


Nash