mandag 22. september 2008

Ukas profil

Navn: Bjarne Johan "Endelig Ukas Profil" Dyrøy
Yndlingsposisjon på banen: Har ingen yndlingsposisjon, men passer best defensivt.
Hvorfor Ljan: Jeg var vrak etter å kuttet ut foppalen etter ankelskade og hadde ikke spilt på nesten et år og var klar for å spille litt igjen. Møtte John på byen og han dro meg med. Første treninga var på Ekeberg-sletta og gjengen gjorde et uutslettelig inntrykk på meg.
Beste scoring for Ljan: Det må jo være headinga i eget mål på Skui stadion ifjor. Rett i krøsset. Herlig !
Styrke/svakhet på banen: Jeg er en god allround defensiv spiller. Har ingen utpregede gode offensive kvaliteter, ikke som jeg husker nå lengre iallefall. Eller jo, kanskje, når jeg er i form så kan jeg faktisk være god på å spille enkle forløsende pasninger gjennom ett eller to ledd. Tja, jeg er vel egentlig ganske god ? Eller, jeg er iallefall ikke god på å score mål.
Favorittspiller: Iallefall IKKE Roy Keane. Makan til møkkamann skal man lete lenge etter. Jeg syns Myggen hadde alt jeg setter pris på med en god fotballspiller (jaja, ikke hodespillet da), men må jo si en engelskmann og da må det jo bli Paul John Gazza Gascoigne. Fantastisk fyr.
Favorittmat/-drikke: Indrefilet, bakt potet, soppsaus og rødvin.
Favorittfilm/-skuespiller: Dum og dummere/ Tom Hanks
Mål for sesongen: Eh... nå er jo sesongen straks over. Jeg håper at så mange som mulig holder seg i form og blir med til neste år og kommer inn med ny giv i 4.

1 kommentar:

Anonym sa...

flott bilde der bjarne johan. akkurat slik som vi kjenner deg

carlo nash